joi, 23 septembrie 2010

Siren sau Sirena?!

Cred ca toata lumea cunoaste miturile si povestile despre sirene, despre cat de frumoase sunt ele, cum ies inspre apus la suprafata apei si isi mangaie parul pe o stanca, cum inoata si se joaca cu pestisorii, prietenii marii..., fiind capabile sa vrajeasca si sa inteplineasca dorinte, sa iubeasca si sa urasca.
Azi am gasit niste poze cu o sirena moarta, din Philippines, Cebu, care a fost prinsa in plasa, nevoit si are lungimea in medie de un metru. Deci am ramas socataaaa cand am vazut fotografiile, cred ca o sa visez urat la noapte, nici nu stiu ce sa cred...eu ma gandeam ca sunt mult, mult mai frumoase, dar probabil exista si varianta ca poza sa fie trucata insa nu cred ca cineva ar face acest lucru doar pentru simpla auditie. Arata ca un monstru, de un alb sidefiu, poate era moarta de mult timp in ocean, pentru ca, imagineaza-ti ca balenele sau rechinii se prind extrem de greu, api o sirena e aproape imposibil sa o prinzi vie...Eu mai vazusem anul trecut prima poza de jos, insa nici nu imi trecea prin minte ca ar putea fi o sirena sau un siren. Ma gandeam ca e o ciudatenie de peste, gasita in stadiul de descompunere pe malul marii, insa...damn, se pare ca este o sirena.
Personal, chiar cred in sirene, in faptul ca sunt niste fiinte frumoase, care traiesc in adancul oceanului.
Iete si pozele ingrozitoare:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu